VIRKISTÄYDY KAUNIISSA

JÄRVILUONNOSSA

Saimaan Virkistysalueyhdistys

Saimaan Virkistysalueyhdistys ry on Saimaan ja sen lähivesistöjen virkistyskäyttöä edistävä yhdistys. Virkistysalueemme sijaitsevat Saimaan rannalla Puumalassa, Savonlinnassa ja Mikkelissä.

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää toiminnastamme! Anna palautetta lomakkeella.

Saimaan Virkistysalueyhdistys ry

c/o Etelä-Savon maakuntaliitto
Mikonkatu 5
50100 MIKKELI

Mökkien vuokraus
Rokansaaren mökkejä voi vuokrata osoitteesta: https://rokansaari.pidasaaristosiistina.fi/

Kysymykset koskien mökkien vuokrausta Pidä Saaristo Siistinä ry:n toimistosta ma-pe klo 8-16.00.

roope.jarvisuomi@pssry.fi, puh. 015 514648

eeva.taimisto(at)pssry.fi, puh. 0400555098

Muissa virkistysalueyhdistystä koskevissa asioissa yhteydenotot :

sanna.poutamo(at)esavo.fi

www.saimaanvirkistysalueyhdistys.fi

Y-tunnus 0986870-3

Viihdyitkö? Anna palautetta!

Sähköpostitse
Tekstiviestitse

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Saimaan Virkistysalueyhdistys ry
Hallituskatu 3 A
50100 MIKKELI

Puh: 040-7249618

2. Rekisteriasiat

Asiakaspalvelumme vastaa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin mahdollisimman nopeasti.

3. Rekisterin nimi

Saimaan Virkistysalueyhdistys ry:n palauterekisteri.

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on antaa mahdollisuus sivujen käyttäjille antaa palautetta ja kysyä neuvoa yhdistykseltä. Yhdistys ei luovuta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle, eikä käytä niitä markkinoinnissa.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:

• Nimi
  • Sähköpostiosoite
  • Matka- ja/tai muu puhelinnumero
  • Organisaatio ja asema
  • Organisaation osoitetiedot
  • Yhteysloki

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostuu yhteydenottajien antamista yhteistiedoista: nimi, puhelinnumero ja sähköposti. Tietoihin vastataan ja sen jälkeen sähköposti hävitetään viimeistään kolmen kuukauden kuluttua. Tietoja ei säilytetä.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.

8. Tietojen poistaminen

Tiedot poistetaan vastaanottajan sähköpostista vähintään kolmen kuukauden päästä.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.