VIRKISTÄYDY KAUNIISSA JÄRVILUONNOSSA

Rokansaaren virkistysalue Puumalassa

Rokansaaren virkistysalue sijaitsee luonnonkauniissa maisemissa Puumalan Lietvedellä. Yhdistys omistaa alueelta 25 ha tilan, jossa on ennen toiminut täysihoitola Rokansalon kesäkoti. Rokansaari on yksi Saimaa Unesco Global Geoparkin kohteista eli maailmanperintökohde, jossa suojellaan geologisia arvoja.

Vuokrattavia lomamökkejä

Rokansaaressa on 7 vuokrattavaa 1950- ja 1970-luvulla rakennettua lomamökkiä. Voit kysyä lisätietoa mökkien vuokrauksesta Pidä Saaristo Siistinä ry:ltä klo 8.00-16.00 välisenä aikana, puh. 015 514 648 ja 0400 555 098.

Mökkejä vuokrataan sähköiseen varauspalvelun kautta osoitteessa: https://rokansaari.pidasaaristosiistina.fi/

Mukava retkikohde

Alue on suosittu retkisatama, ja siellä on 2 laituria, nuotiopaikkoja, grillikatos, 2 saunaa, jätepiste sekä kaivo. Kesäisin kahvila palvelee päärakennuksessa 1940-luvulla rakennetussa huvilassa.

Saunoissa voi saunoa pientä maksua vastaan. Maksuilla rahoitamme alueiden ylläpitoa, rakennusten korjauksia sekä hankimme sauna- ja grillipuita kävijöille. Saunamaksut voi maksaa MobilePay:llä, koodi on 76667.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!